Smart tjej...

Fy vad smart man är! Mormor är borta för tillfället så jag skulle ta hand om lilla Bo, grejen är ju den att jag trodde att hon skulle komma hem under kvällen, men icke så var det. Men iaf när jag kom hem från stallet igår, ganska sent, så gick jag in till mormor för att ge Bo mat för att sen hämta honom igen, så jag lämnade nyckeln i låset för att jag ändå skulle ut några minuter efter, men självklart glömde jag ju att gå ut och hämta honom och nyckeln såklart. Och imorse så hade det stått en snubbe utanför huset när mor min gick upp och självklart är nyckeln borta också, så jävla klantig man är!!!! Blir så sur på mig själv asså. Tror dock inte att det var något som vart stulet, Bo hade varit duktig och skrämt iväg han, men som sagt han har nyckeln så han kan ju typ komma hit och låsa upp och allting. Tur att morfar är gammal nyckelsmed så han ska byta lås sen iaf. :) Men fy fan vad jag är korkad, att jag ALLTID ska lyckas med sånt här!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0