och så var man tillbaka på ruta ett...

Suck... Red Knas på Silikaten, låg på volt över ett litet hinder som stod framme, han var lite hård idag men det brukar han ju vara efter att ha vilat, han var jätte fin i början och lyssnade på mig så som han har varit nu under ett tag, sen efter jag skrittat ett tag igen för att sen fortsätta så ligger Johannes i häcken på Knas hela tiden, kände hur Knas spände sig mer och mer så efter ett tag så saktade jag av för han kändes lite som han var förut när han var dum. Så jag går över till dressyrbanan istället för att se om det gick bättre men sen när jag ska galoppera rakt fram så gör han precis så som han gjorde förut, kastade sig inåt och bara stod på bakbenen och stutsade, försökte en gång till sen men då gjorde han ännu mer så jag hamnade framme vid öronen och då stannade han och drog upp huvudet så jag flög aldrig av iaf. Så nu är vi verkligen tillbaka på ruta ett.
Men som tur var så red jag honom lite på volten inne vid travet sen och då var han som vanligt iaf, men där är det inga staket och det är när man ska följa staketen som han blir knas. Asså jag vet inte vad jag ska ta mig till om han ska börja med sånt här igen, jag orkar verkligen inte börja om från ruta ett när han precis har blivit så jävla fin.

Ska försöka rida honom sen ikväll för att se hur han sköter sig då. Hoppas verkligen att han är som vanligt då, jag orkar inte annars...


SKITSKITSKITSKITSKITSKIT OCKSÅ!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0