Nått botten...

Var programridning på förmiddagen idag. Red Knas och han skötte sig fint, jag red dock inte speciellt bra men det funkade iaf. :) Duktig Knas man har.

Sen var det körning på em, jag och Angie hade Troll och han gick som ett spjut. ;) Jag rev dock en och vågade inte vara på honom för mycket eftertsom han var känslig om hovarna eller något, haltade till ibland iaf. :) Sara vann med Max iaf, duktig liten Sara. :)) haha.

Sen så red jag ut på Knas en tur i skogen innan mor min kom och hämtade mig. Red själv eftersom de andra var och lämnade fjordingarna i hagen långt bort. Så jag fick bli ensam på min tur på gamle Knas. Gick faktiskt bättre än väntat, blev inte knas någon gång och stod inte på bakbenen en enda gång. :) Underbart var det. :)

Sen när jag kom hem så åkte vi förbi Dahrves och lämnade in båda min Tretorn, eftersom de båda är trasiga, så nu har jag inget att rida i, och det är tävling på Söndag så jag vet inte riktigt vad jag ska ha på mig, men det är ett senare problem. :)

Red CurtBullen barbacka idag också, och hemskt så tjock han har blivit under denna vecka som han har varit på bete, men ack så söt är min lilla häst. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0