Lyckligt lottad tjej...

Red Pom på lektion för Erling igår. :)) Fy vilken fin häst man fick sitta på, helt underbart. :D Grejen är bara att jag måste lära mig använda benen lite mer, sen ni!!! Slutade på en bana runt 1,20m-1,30m, kan ju inte precis påstå att den lilla hästen måste ta i nej, han skuttar över som en liten kanin. Kunde dock inte riktigt se avstånden sjalv så jätte bra igår, men för det mesta så kom vi bra iaf. :) Vid ett räcke så trycker han lite inåt, båge till det räcket, så då går jag på med benen mycket och försöker trycka in honom igen, och då kom vi lite nära på det hindret också, och fy fan vad han hoppade då, det kändes som att vi hoppade 1,70m fast hindret låg på 1,30m. Han behövde ju inte precis anstränga sig för att komma upp så högt heller, fy satan vilken häst. :D Sen över sista hindret som var en oxer på 1,30m, med lång galoppsträcka innan, så får jag honom ganska bra på bakbenen och sen kom vi bra på det också, så han flyger över och efter gör han sina små skutt, ÄLSKAR hans små skutt efter hindren, så söt. Haha :))

Film kommer senare också. :))


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0