Lyckad dag...

Hade morgonfodringen imorse tillsammans med mor min. Sen åkte vi till tävlingen ute i Othem. Fick leka med Sara hela dagen, underbart. :) Mor min var dock tvungen att åka tidigare för att Kalle skulle komma och rida Curt, men jag stannade kvar och tog kort och hjälpte Sara lite. :) Sara var så duktig och blev placerad med båda sina hästar, min förtjänst då som ni kanske förstår. Jag är Saras lilla lyckoamulett förstår ni. ;)



När jag kom hem åkte jag och mor min ut till de små feta. Red barbacka, mammas ide faktiskt, hon höll på att ramla av, jag satt då hur säkert som helst. Lite bättre än min mor är jag då allt. x) Galopperade på ängen i typ 40 min utan avbrott, min hest måste gå ner mycket i vikt förstår ni. ;) Svettig vart han och mina byxor blev blöta igenom, mycket mysigt tyckar jag, eller inte kanske. ;)

Longerade Castro sen, orkade inte rida honom idag så han fick bli longerad. Skötte sig gjorde han faktiskt. :)



Tävling imorgon på Pom och Knas. 1,10m/1,20m på båda, underbart. :) Har dock inte fått tag på Jennifer, försökt hela dagen men inget svar, så om du läser detta Jennifer hör av dig till mig, ring dock inte till min mobil för ljudet är helt paj, smsa till min mobil eller ring till mors telefon. :))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0