Kärlek till mina byxor...

Asså snacka om att mina nya ridbryxor var sköna, mumma till dem. ;) haha

Red Castro först igår. Red på banan dressyr och sen släpade Fia fram ett litet hinder på först 60-70cm, (jag tog bort det så det blev rättvist) haha. Galopperade på volt över bomen, ibland större volt, iblan mindre och sen hoppade jag det snett också. Han skötte sig verkligen utomordentligt, knasade ingen gång och jag kunde galoppera hur länge som helst utan att han blev sur, stönade dock lite ibland när det blev jobbigt men inget annat. :) Höll på ganska länge med bomen, eftersom han orkade så måste man ju pressa honom lite ibland. :)

Sen åkte vi ut till hagen och red de feta ponnyerna. Jag red curt medans mor min red Stina. Red en tur i skogen bara så det finns inte så mycket att berätta om den turen. Men jag kan ju  iaf berätta att Curt skötte sig fint. :)

Fader min skickade iväg min mobil på lagning så nu har jag ingen, känns lite tomt utan min ögonsten. ;)

Ajuste har inga stövlar till helgen heller eftersom jag lämnat in alla mina, läderstövlarna är och också sönder och på lagning så jag vet inte alls vad jag ska ha på mig. Så om det finns någon där ute som har lust att låna mig ett par stövlar så skulle det varit underbart. :))



Måste verkligen köpa en ny hjälm också, min är ju inte ens blå längre, har dock inga pengar för tillfället så det får bli vid ett annat tillfälle i mitt liv. ;) haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0