Hemma från fina hästar...

Red först Castro ute på ängen bakom vår hage. Skulle ta mig dit lite snabbt och smidigt hade jag tänkt, men som vanligt slutade det ju inte riktigt som jag kanske hade tänkt mig. Skulle ta en väg som skulle gå lite fortare, trodde jag, men Castro fick ju då genomlida att trycka sig över massa buskar och snår på en stig som inte fanns. x) Men vi kom fram dit vi skulle tillslut iaf. Och gud vad fin han var idag. Han var hur mjuk som helst i båda sidorna och gick i låg form utan att jag behövde jobba för att få ner honom, till och med i galoppen gick han hur fint som helst, underbar häst man har. :) Tog en annan väg hem sen så att han inte skulle behöva snubbla över en massa buskar och skit. :)



Var sen på lektion med Stina för Ninna, cavaletti. Hon var faktiskt väldigt fin, blev lite till sig och lyssnade inte riktigt på mina halvhalter men annars så var hon fin, gick i fin form och lyssnade någorlunda iaf. ;)



Imorn blir det båten till fastlandet som gäller, längtar stenhårt!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0