Heeestarna..

Red Curt på ängen samtidigt som mor min red Stina. På ett sätt var han bättre idag men samtidigt sämre på ett sätt. Han var mer framåt på bettet och gick i en bättre form, men han var så himla jobbig i galoppen med att ha ut rumpan i vänstervarvet. Hur jag än gjorde så ville han inte ta in den,m så jag kan ju säga att det blev ganska mycket jobb i galopp för att få han att ta in rumpan, så fort man ställde honom inåt så far rumpan ut och han bytte galopp och var allmänt väldigt jobbig. Men efter ett väldigt långt tag så skärpte han till sig och galopperade som han skulle, men då var han ju redan genomblöt av svett så jag antar väl att det var därför han skötte sig också, han orkade inget annat än att lyda. haha. :)

Sen åkte vi till Knas. Red en liten stund på banan. Han var inte riktigt lika seg idag men ändå väldigt seg för att vara Castro. Hoppade lite på volt  idag också, samma hinder som stod kvar sen igår, kan ju säga att han kanske inte lyssnade så väldigt bra på mig när jag fick framåtlägen, men han lyssnade tillräckligt så att jag skulle komma rätt men jag fick verkligen trycka allt jag hade. Men han var fin iaf. Imorgon får det bli ett lite hårdare dressyr pass, han har ju gått ganska lugnt nu när han sovit ute och han måste ju röra lite på fläsket ibland också. ;)



Tack för alla bilder Sara. :)) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0