Första jobbardagen....

Jobbade på travet för första gången igår. :) Det regnade som as så det var inte så många som var där som tur var. Själv tyckte jag väl att det gick ganska bra iaf, lite missar här och där men inget jätte stort kanske. En satsade hundra kr på en häst men det vart tyvärr bara en tia det blev, en nolla för lite här och där vad gör det lixom? ;) Nej men jag ropade på honom så att vi kunde fixa det men det var försent för då hade loppet gått redan, men som tur var så sprang inte den hästen in något så han var inte sur iaf. Kom till och med och spelade vid mig flera gånger efter. :) Men det fanns ju då endel som inte kom tillbaka... haha Och sen i sista loppet så var det en bong som fastnade i maskinen och sen när jag skulle dra ut den så fick jag med mig lite mer än bara bongen så kort sagt jag hade sönder maskinen helt enkelt. Inte så där jätte bra kanske men vad kan man förvänta sig av en nybörjare?? ;) haha

Nej nu blir det skola för min del :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0