Finste Knasig...

Älskade Knas har varit helt underbart fin nu i flera dagar. :) Hoppade ju i tisdags och då skötte han sig underbart fint, och sen var det hoppning på onsdagen också. Han var först väldigt stark mellan hindren men sen till slutet så skötte han sig jätte fint, väntade på mig och tog det lugnt hela tiden. Underbar häst man har iblend. :) Hoppade en bana på 1,10m-1,20m, skulle helst vilja hoppa en bana på högt när han var så fin som han var men jag är väldigt nöjd ändå eftersom han skötte sig mestadels av tiden och blev inte sur och knas någongång. :)

Idag var det dressyr för Lisa och jag började med att ha graman på honom, dock slapp hela tiden, men sen i slutet så plockade vi av den. Tro det eller ej men min gamle Knas skötte sig idag också. :) Jätte fin var han verkligen. Tränade på programmet som vi ska rida imorgon, taggad till noll verkligen. Asså jag vill verkligen inte rida något program, ka nog dock låna Pom av Jens så då kanske det blir lite roligare iaf. :)

Nej nu ska jag väl kanske försöka att hänga med i filmen lite kanske, ser på Avatar, kanske inte riktigt min smak på film men man kanske kan försöka att se iaf. ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0