Fiiiiiin Knas...

Var på tävling med gamle Knas idag. Tävlade bara en klass eftersom det var lokal och mor min var för snål för att betala för två klasser. ;) haha Nej men det var max 1,10m idag så det passade oss perfekt med bara en klass. Man ska ju inte slita på den gamla. :) Red för första gången med vanligt bett på tävling också och han gick faktiskt väldigt bra. Ingen vattenmatta där av resultatet. ;) Han blev dock väldigt het i omhoppningen men så länge han inte fastnar i ett hörn och stutsar så är jag nöjd. Bättre att man kommer fram än bak. Han var väldigt lugn och fin i grunden och jag är grymt nöjd med min lilla häst idag. :)










Lite trångt till B hindret i kombinationen som vanligt.. ;)


ÄLSKLING!!! <3

Saris debuterade med sin stora häst som har det vackraste namnet någonsin idag också. :)) Grymt duktig var hon!!! :D Det är min vän det. Bara så att alla vet jag känner henne lixom! Fick låna hennes stövlar idag också, mycket snällt av henne faktiskt. :) <333



Red Nilla sen efter tävlingen, Johannes red först sen red jag. Hon var faktiskt riktigt fin i dag lika jämn i båda sidorna och allt. Fin Heest! Red bara lite markarbete idag, kanske blir lite hinder imorgon. :)) Hoppas man på iaf. ;)

Film på min älsklings Knas kommer nog upp någongång snart också. :)

Kommentarer
Postat av: Sara

Haha naaw vi är bäst hihi :D

2010-06-13 @ 11:18:26
URL: http://saravilhelmsson.blogg.se/
Postat av: Sara Jansson

jag vill se FILM NU x)

2010-06-13 @ 17:13:27
URL: http://gotlandsryttaren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0