Duktig Stina...

Var dressyr tävling idag på Stina. Red en Lb:1a bara. Hon var väldigt fin faktiskt, med tanke på att jag ridit henne typ 5 gånger på 5 veckor eller något. :) Gick fint i form hele tiden, lite missar här och där men annars så gick allt mycket fint, tycker jgaiaf. :) Fick 66,55%, godkänt tycker jag med tanke på hur mycket jag ridit henne på sista tiden. Räckte till och med till en 2 placering. Duktig Stina. :)



Vi hade med oss Curt in till stan också, så när tävlingarna var slut så red vi ut hästarna till betet. Stannade vid Rosendal och hoppade lite på Curt. Hoppade bara lågt på den lille eftersom det är på gräs och jag hade inga broddar på honom. Gjorde allt väldigt fint och gjorde allt jga bad honom om. :) Fin Curt. :) När vi red i skogen så var han fullkomligt helt galen, hoppade rakt upp i luften så fort jag tog i honom och drog som en gris, så underbart söt är han. :)



Sen när ponnyerna stod där de skulle så åkte vi in till stan igen och jag red Knas. Hoppade vatten matta med honom och han gjorde det väldigt bra faktiskt, lite stark men annars skötte han sig fint faktiskt, inget knas idag heller. :) Hoppade väl kanske 1,20m max.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0