Åminne..

Var i Åminne, inte på Åminne som jag då fick lära mig av min mor att det hette, och firade midsommar med Sara, Angie och Maya. Mycket trevligt hade vi. :)) Sov dock i ett tält som var placerat över hundra stubbar + rötter så man fick ligga runt dom och sen låg det typ på en kulle så hur man än låg så var huvudet i nedförsbacke, hmm. Precis när man somnat så blir man nertrampad och snudd på våldtagen. haha okej kanske inte det sista men trampad i ansiktet blev både jag och Sara iaf. x) haha
Åkte sen hem till Sara på morgonen och såg på film, somnade med en gång.



Sen när jag åkte hem från Sara så åkte vi förbi där jag har mina hästar på sommaren. Där man kör ner till "stallen" så står (stod) det en liten mur som bygdes för bara något år sedan. Bredvid muren går de ett dike, när diket slutar finns det ett betongrör, kanska stort, som går under hela infarten men står ut en bit där diket slutar. Då är det någon som kört först i diket, slagit i röret, flygit upp på ena sidan av muren och sen över det muren och landat på andra muren som står mitt emot. Svårt att förklara men muren är helt sönder iaf. Och sen hade de ju stulit bilen också, hon som bor där såg att det var 4 st som sprang ut från bilen. Alltså jag fattar verkligen inte hur någon kan ha överlevt för bilen var HELT kvaddad och de har verkligen FLYGIT över en mur och in i den andra, helt stört iaf. Men de som bor på Gotland har väl antagligen hört på radion vad som hänt också. :) Ingen utav personerna vart hittade iaf och inte ens EN droppe blod finns det. Nej det är helt stört. Lägger upp lite bilder på muren sen när jag lagt över dom på datorn. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0