Älskade mobilen...

Lämnade ju in min mobil på lagning för ett tag sen eftersom det var ganska så mycket fel på den

Vibratorn helt väck
Ljudet på mobilen var borta i några dagar och sen kom det helt plötsligt fram igen
Knappsatsen var sprucken
Touchen var seeeg
Var inget ljud när jag skulle ringa ibland
Bluetoothen funkade inte ibland
Minneskortet gick väck en dag utan att jag ens petat på det, så alla bilder vart väck

Det var nog allt tror jag. ;) Men iaf jag fick tillbaka den igår, då de hade lagat den. Knappsatsen var ny, vibratorn var igång, touchen vart bättre och ljudet var på.
Satt min mobil på ljudlös igår när jag skulle gå till sängs, men vibratorn var fortfarande på. Men sen när jag vaknar nästa morgon så sätter jag på ljudet igen men när jag får ett sms så går varken vibratorn eller ljudet igång. Men efter några timmar så märker jag att den bytt inställning så det bara ska vara ljud och inte vibrator när jag får sms, så jag byter till ljud och vibrtor och då gick vibratorn igång iaf, men fortfarande inget ljud. Sen när jag ska ringa till min far så kommer det inte fram några signaler och jag hör inte ett skit, men han hade iaf svarat men inte heller hört något så han la på. Sen ringer han upp och då hör jag ingenting heller. Och sen när jag ska ta ett kort senare på dagen så står det "kameran fungerade inte" så nu fungerar inte den heller. Så jag har ingen aning om vad det är för problem på min mobil. Men iaf vi måste skicka in den igen på lagning. Suck..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0