Svårt...

Försöker hitta något snyggt blått schabra med rosa kant eller liknande. Kan inte hitta nåfot som jag fastnar för. Har dock hittat massa andra snygga, men inte det jag söker efter. ;) Ska se om jag hinner åka ut till Dahrves nu någongång den här veckan och se om dom har något fint. :)

Hittade ett schabrak som var ganska fint, men det är för stark rosa, för mycket rosa. Så nej inget för mig.







Hittade istället lite andra schabrak som jag tyckte om.

Schabrak från Schockemöhle 498:- på hastbiten.se
Finns i blått


Från Ridsportbutiken.net

Schabrak+luva från Equiline 1398:-
Finns i brunt och marin





Schabrak från Equiline 899:-
Finns i blått, rött och grått




Schabrak+luva från Equiline 1798:-
Finns i blått och rött



Schabrak+luva från Equiline 1579:-
Finns i blått



Schabrak från Dyon 499:-
Finns i blått






De här två skulle ju passa perfekt till min hjälm! ;)

Schabrak+luva från Equiline, 749:- för schabraket, om jag förstod det rätt. ;)
Finns i blått




Schabrak från Lami-cell 489:-
Finns i blått och vitt




Självklart finns det såååå många fler schabrak som är grymt snygga, men orkar inte lägga upp fler. ;) Det var ju trots att blå/rosa jag letade efter. x) haha

Kommentarer
Postat av: angie

hihi pessoa, equiline flag, lamicell flag och dyon schabraken har jag:D vill ha Schabrak+luva från Equiline 1798:- grymt fint:) men dyyrt:p men det jag skulle säga var att ridsportbutiken har ett mörkblått schabrak med rosa paspoal som är ASfint:) kanske bara missa att de var rosa paspoal? syns inte så tydligt. Ett sånt fanns på dahrve förut men cajsa köpte det! Leta upp det på ridsportbutiken, heter typ lamicell crystal collection schabrak:) är rosa blingstenar på den me, mycket fint!:)<3

2010-12-13 @ 14:51:35
Postat av: anna

men hallå beställ ett equiline som du väljer färger själv;) kostar typ 500

2010-12-13 @ 16:36:03
Postat av: SJ

det du köpte är assnyggt ;D men rör inte pessoaschabraken, dom är fruktansvärt fula och typ FETA så sadeln kommer tre dm från hästen xD

2010-12-15 @ 11:13:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0