Pluggar..

Hoppade stella igår för Erling. Trots att hon tyckte det var grymt jobbigt så skötte hon sig väldigt bra, huvudet lite högt så att jag hade problem med att se hindren, och sen lite korsgalopp, men annars så. ;) Gjorde en jätte jobbig övning vilket resulterade i att jag fick träningverk idag, inte helkt okej... Imorgon är det tävling på alla förutom Castro. Så det ska ju bli lite kul, eller a tävling och tävling, det är en liten klubbis, så alla ska iaf få gå en var sin Lc, Stina ska nog gå Ld/Lc tror jag. Så idag får det bli vila på de flesta hästarna, iaf Stella för hon har ju gått väldigt hårt de senaste dagarna, får ju hoppas att hon inte får allt för mycket energi tills imorgon bara, får då kan det gå fort. ;) haha.



Sitter nu och skriver ett arbete som senast ska in idag, självklart drar jag på det till sista sekund. Sån är jag, men det är inte så mycket kvar så jag hinner. Men självklart står det ingenting i boken, som Malin har sagt att det gjort, så jag får sitta och leta på intenet, och det är jag så himla sämst på, men än då länge så har jag hittat det mesta iaf. Men det hade ju underlättat om man hade haft en bok där allt stod i. ;) Nej nu måste jag fortsätta med denna skit så jag blir klar snart. ;)


ÄLSKAR PLUGGET!!! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0