Påväg till perfekt...

Red Castro i ridhuset idag. Tog fram en oxer på 80cm fram/90cm bak. Ställde det vi B, var i lilla ridhuset så det var inte så lång anridning, men ändå lite, så tränade på att få honom lugn och fin, att få honom att hoppa fint på 90 är helt omöjligt, men så länge han lyssnar så är jag glad. Kan ju säga att är man ser min häst hoppa lågt så kan man verkligen inte tro att han kan hoppa högt över huvud taget. x) haha. Han och Stella är lite lika där. Han var faktiskt riktigt fin emellanåt, ibland lyssnade han inte till 100, men de flesta gånger gjorde han det. :) <3



Mamma red Stina samtidigt som jag red Castro, Stella fick vila idag. :)

Min hjälm är numera lite mer blingad, dock har jag köpt för lite bling så måste köpa mer. Sen är det bara alla hundra vita stenar som ska på plats också. ;) Pappa sitter och stönar och har sig när han ser vad jag håller på med. haha Han tycker att det bara är 3åringar som får ha bling. Vem vet han kanske har rätt? ;)
Det är ju inte heller lite stor skillnad mellan riktig swarowski och fejk som jag hade innan, de jag hade innan var det ju INGET bling what so ever! Inte helt okej. ;) haha


Snart är den mycket finare!! ;)

Kommentarer
Postat av: angie

du och castro är bästbästbäst:)<3

2010-12-15 @ 15:17:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0