Mysig promenad och en nästan flygtur...

Eftersom jag inte kunde komma hem på något sätt från skolan så var jag tvungen att använda mina två små ben, de som känner mig vet att jag inte är så speciellt snabb av mig. Tycker inte om att pressa på benen överdrivet mycket. ;) Men eftersom jag ville komma hem snabbt så var jag tvungen att pressa, kan ju säga att jag är lite öm i ljumskarna. Snorhalt var det också, höll på att ramla omkull flera gånger! Inte så kul nej!



Åkte sen ut till stallet. Jag red Stella och mamma red Castro. Tog fram en liten oxer på ena långsidan. Tränade mest på att hon skulle vara så låg som möjligt ända fram till hindret. De flesta gånger lyckades va faktiskt få till det väldigt bra. Hoppade mest bara lågt men på slutet höjde jag upp så att bakbomen låg på 1,25m, frambomen lägre! Snacka om att hon FLÖG över. Enligt mor och far så var hon nästan en havmeter över hindret. Och satan vad hon använder ryggen när hon hoppar högre. Satt där i mjukisbyxor och gummistövlar så jag hade inte mycket hjälp av utrustningen, andra språnget när hon hoppade som högst så var det riktigt nära att jag höll på att flyga av. Känns ju bra för framtiden. x) haha Hoppade det på den höjden 3 gånger. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0