Min ÄLSKLING...

Känns som att jag sviker min älskade ponny, förut red jag honom varje dag, nu typ en gång och då är det hoppning varje gång. Vill ut i skogen, hoppa över träd, simma i hav, kanske inte vid denna årstid. ;)
Det kan verkligen ta hur lång tid som helst för mig att komma från stallet, så fort han tittar på mig med den underbara blicken, de perfekta öronen rakt fram, jag vet att denna blick betyder: ska du inte gå till foderkammaren och ge mig lite godis nu då? haha och självklart gör jag det, jag kan gå fram och tillbaka typ 10 gånger, sen sista gången måste jag alltid lägga det i krubban och springa därifrån så att han inte ska hinna titta ut igen. x) Han vet att jag inte kan ungå den blicken. maha

mitt allt, mitt liv, min ponny!! <3





Ingen ska få ta denna varelse ifrån mig!!

Kommentarer
Postat av: angie

AWW<3 perfect match:) men esh då han kan ju gå med ridhästarna nästa år!!:D visst har jag blvit duktig på att kommentera förresten??:D tredje inlägget i rad jag kommenterat hhihihihihii:D<3

2010-12-14 @ 09:01:59
Postat av: SJ

SÖT CURT!!

2010-12-15 @ 11:12:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0