Klantigt...

Jag och mor tog en tur med Stina och Castro igårkväll. Jag red Castro. Förstår inte riktigt hur vi lyckades men vi tappade bort varandra iaf. Jag galopperade först på en ganska bred väg, när jag kom till slutet så var inte mamma med mig. Red tillbaka på vägen, men ingen moder. Sen hittade jag henne vid slingan. x) Bara vi två som lyckas med sånt. x)

Har idag varit underbart duktig på mattelektionen. Jobbade som bara den och förstod mycket lite, men det är en förbättring iaf. klarade alla frågor efter att ha sett i facit. Det tycker jag är duktigt iaf. :D



Den normala komcentrationsnivån på en mattelektion. ;)

Kommentarer
Postat av: SJ

JÄVLAR VAD VI RÄKNADE IDAG :D

2010-12-10 @ 16:18:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0