I'm alive...

Har precis kommit hem från stallet. Eftersom Maya skaffade sig en hjärnskakning igår, så undrade hon om jag hade lust att ta hennes lilla ponny på hooplektionen för Ninna ikväll. Självklart säger man ju inte nej, alltid kul att rida nya hästar. Gick faktiskt bättre än vad jag trott. Hon var jätte kul att hoppa. :D Kanske inte såg sådär jätte bra ut kanske men kul var det iaf. ;) Hoppade typ en bana på kanske 60-70cm. Jag har numera fått en ny favvo häst, eller nja ingen kan ju komma högre än Curt, men nästan iaf. ;) <3


Kommentarer
Postat av: Maya

Åh, så pass bra betyg, nu blir jag stolt över min skapelse hehe. Nästan 6 av 5 toasters!:)

2010-12-06 @ 22:50:08
URL: http://mnc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0