Hemma igen...

Tog en tur med mamma/Stina och sara. Jag red Castro. Tror eller ej men jag kunde galoppera honom tillsammans med två andra hästar utan att han drog iväg. Dock testade jag bara på bortåtvägen, men ändå ganska bra framsteg. ;)

Sen klippte jag Saras häst, gick väl ganska bra, blev väl kanske inte så jätte fint, men men.

Skulle ju egentligen göra något med Stella också, hade tänkt att longera henne. Men nu när jag sitter här så kom jag på att jag helt glömde bort det. :S Opps. Men men hon får väl helt enkelt ha sin vintervila nu. ;)

Jag, mamma och mormor ska baka lussekatter sen, ska bara vänta på att degen ska svälla. Så medans jag väntar så satte jag mig framför tven. Sitter och tittar på High school musical 3, PÅ SVENSKA! Vet ni hur j*vla dåligt det är. Men ändå kan jag inte byta, för Zac Efron är ju inte så jätte ful precis. x) Får helt enkelt stänga av ljudet eller något. ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0