Helvetet har brutit ut...

Suck... Nu är det solklart, Castro är och förblir knäpp. Jag som verkligen hoppades på att det inte skulle hända, men själcklart ska man inte ha en sån tur. :( Han var verkligen super knäpp idag. Kunde inte galoppera, eller visst kunde han galoppera men då helt åt sidan, ganska skickligat att kunna galoppera i väldigt överdriven "skänkelvikning". men aja nu tar det väl ett halvår till innan jag kan rida min lilla häst klokt igen. Det som kändes bra var att jag tillslut fick honom att kunna galoppera på spåret utan att bli stark, men han var ju inte speciellt avslappnad om vi säger så! Men men det är ju tur att jag har fler hästar iaf. :) Lilla hästen kan inte hjälpa att han är som han är, han är ju trots allt rödhårig. ;)

Får se om det blir en tur till på hästen sen när mamma ska rida Stina för att se om han beter sig bättre då, men vi får se om jag orkar det.



Tog Stella på lektionen idag för Erling och hon skötte sig bra. orkade inte riktigt hela tiden, men det är ju ganska förståerligt. :) Tränade på bomar på volt, vilket inte riktigt är Stellas grej, om man kommer så att hon måste trampa om så gör hon inte det utan istället trampar hon på bomen, mycket enklare. x) nej men tillslut blev hon jätte fin i traven men det var mycket svårare i galoppen, då orkade hon inte gå i en låg form, men hon lyssnade ändå ganska bra, så det går framåt iaf. :)



Måste verkligen skaffa nya bilder på Stella. Har verkligen inga. Lite tråkigt när jag lägger upp samma hela tiden. ;) Har inte heller en enda på när jag rider henne, inte bra inte bra!!

Men om det är någon som kanske fick en liten bild eller två från förra tävlingen så skulle det verkligen vara jätte kul och snällt om ni kunde skicka. :) [email protected]




Sitter nu här hemma och tittar på Harry Potter och hemlighetens kammare i väntan på att mor min ska komma hem. :) Vi får väl se när det händer. :)


Kommentarer
Postat av: Fia

Jag kan fota lite om du vill, jag har fått en ny kamera ;) Puss å kram <3

2010-12-02 @ 14:21:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0