GOD JUL...

..från mig till er alla. ;)

Sitter här och har allmänt chill. Dock lite deprimerad eftersom modern min precis sa att det inte kommer någon post på Julafton. Så det lär ta ett tag innan jag får mina sista swarowski kristaller, oh ja det är detta jag tänker på på självaste julafton. x) Men grejen är ju den att jag inte kan fortsätta förens jag har fått de sista rosa, så just nu är den bara halvklädd. Kom precis på att det är ganska onödigt att lägga ut en massa pengar på en hjälm som är gammal och skabbig, istället för att köpa en ny likadana och göra samma på den, för de är ju egentligen inte så jätte dyra om man köper dem på rätt ställe. ;) Men sen är det ju inte heller någon som någonsin påstått att jag är smart. ;)



Ska sen senare ut till mina 4 små älskade hästar och pussa godjul på dom. ;) Måste ge dom massa gott också. ;)

Sen blir det klappar här hemma, lite tråkigt att jag typ redan vet allt jag kommer att få. Men det är saker jag behöver iaf. ;) <3


Kommentarer
Postat av: angie

uppdatera ronjaaa!:)<3

2010-12-28 @ 19:01:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0