Finaste fuxar...

Blev inte riktigt som planerat, alltså som vanligt då... Mamma red Stina medans jag tömkörde Stella i ridhuset.
Först var hon jätte fin och blev nästan lite för låg ibland till och med. Men sen i vänster galopp så blev hon lite hög i forman, men annars var hon riktigt fin. :)



Hade bestämt att jag inte skulle rida Castro idag utan att jag skulle låta mor min göra det, men jag vart alldeles för sugen minsann.. blev en barbacka tur på ridbanan som var full med snö, bra träning för den gamla gubben. Han var faktiskt väldigt fin idag, okej jag satt där med långa tyglar, men han drog inte iväg med mig iaf. Så något positivt iaf. :) Älskade lilla hästen kan var aså underbar ibland, samtidigt som han kan vara ett monster. Maha <3


Djävulen själv. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0