Fina fuxar...

Kom hem från stallet för bara några minuter sen. Har fixat allt och till och med ridit Stina och Castro. Stella blev motionerad av en annan. Red först Stina i ridhuset och hon var faktiskt hur fin som helst idag. Hade dock tagit hoppsadeln så jag fick ju kanske inte den bästa kontakten med henne. men a hon var kul idag. :)



Tog sen en tur i skogen med Castro. Han tyckte det var mycket kul minsann. Var het på gröten. ;) Skulle egentligen bara ta en liten kort tur, eftersom jag red själv och man vet aldrig vad min häst kan få för sig. Men det slutade med att det blev en ganska så lång tur. Det är bara bra för hästen att få koma ut och se lite annat samtifigt som han får pulsa och arbeta lite i hög snö. :) Han är iaf inte specielt smart om vi säger så, när det kom en gren mitt i vägen som var full av snö, i vanliga fall brukar man kanske försöka undvika grenen och gå på sidan om, men inte Castro inte han gick rakt in i grenen så hela huvudet blev fullt av snö, och det var inte bara en gång han gjorde det heller. x)



Har hittat ett fleece täcke som jag blivit lite kär i faktikst. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0