Döden är nära...

Eftersom vi var typ 6 st som skulle ner till maten, fem får plats i bilen. Så sket jag i det. Jag var sist kvar inne så då kändes det som att det inte var mer än rätt att jag inte skulle få plats. ;) och jag tänker fan inte GÅ ner till maten. Så det får bli en matfri dag för mig. Men men min kropp är van att gå utan mat en hel dag så, det kommer är nog inga problem, lite tråkigt att vara här själv i en timme kanske, men aja. :)

Har beställt student mössa och massa annat idag. Gick på typ 1200:- så nu lär jag vara pank ett tag. Men man tar ju bara studenten en gång liksom. ;)


Kommentarer
Postat av: misan

Vilken student? Vilka betyg? Hur många betyg? Bara undrar! ;(

2010-12-25 @ 10:00:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0