Dåligt Ronja..

Är det jag som är dålig på att uppdatera eller?

Ja det är väk inte så jätte mycket som har häst i mitt liv, förutom att jag har fått leka med Anna massa dagar, och fler ska det bli! :D HELT UNDERBART! Hon har varit så snäll som hjälpt mig med en häst varje dag. :')

Har också beställt ett Equiline schabrak på Dahrves. Fixade färgerna själv och det fick bli marin blått med en stor blå paspoal (stavning?) och en liten rosa+ en liten silver. Så vi får ju hoppas att det blir fint. Juste beställde en luva i samma färg. Nu ska Castro få vara fin på första tävlingen minsann! Har inte frågathur mycket det kostar så det får helt enkelt bli en överraskning. Fick lite panik när jag kom på att equiline har schabrak för över 1700:-, men man får ju hoppas att dessa är lite billigare. ;) 

De hade även fått hem röda JW kavajer, blev lite sugen faktiskt, och de är ju inte speciellt dyra heller. Sen vet man ju inte om det är värt det eftersom alla mina andra JW saker har tappat färg med typ en gång, men det kanske inte är samma sak med kavajerna? Men vi får väl se hur mycket pengar jag har kvar efter schabraket och luven. ;)

Min häst (Castro) har även lärt sig bocka. Han är ju då inte bra på det, men de sanaste två gånger jag ridit honom så har han gjort lite bocksprång. Men han är inte dum och stark utan han får bara lite anfall då och då som han gör några bockasprång sen sekunden efter är han normal igen. Gamle gubben är allt bra knäpp han!  x)

Min hjälm börjar även bli klar, bara mycket lite kvar sen så, och jag måste även köpa lite mer glitterspray, sen är den perfekt minsann! Har kommit på att jag nästan behöver köpa ännu en ny hjälm, eftersom jag har satt rosa bling på den här så kan jag ju inte ha den när jag har röda saker, och den andra är blå och gul och då går det ju inte heller. Hmm men vi får väl se hur jag gör. ;) Pengar är ju alltid det stora problemet. ;) Men charles owen hjälmen kan man ju få för 2200:- och det är ju inte allt för mycket pengar.. ;)


Ge mig sommar nu tack!!

Kommentarer
Postat av: anna

jag hjälper då gärna till:D frågan är när ni tröttarn på mig;) hahah <33

2010-12-29 @ 18:04:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0