Bra dag i stallet...

Har varit i stallet idag hela dagen. Har dock bara fixat en häst. Hade tänkt att jag skulle låta alla tre springa av sig i ridhuset först sen longera/tömköra. Men nej riktigt så blev det inte. Det var bara Castro som fick den kuren. Han förstod inte riktigt att han skulle springa runt och göra av med lite energi först, men efter ett tag så fattade han lite bättre iaf. x) Bockade, skenade, stönade, pep, jadu den hästen gör allt på samma gång. Så himla töntig. Men sen så lugnade han ner sig och travade fram och tillbaka på ena långsam i lugnt tempo. Sen efter tömkörde jag honom och han var riktigt fin. :) Duktig häst! <3



Sen vad gjorde jag mer alla dessa timmar, jadu det kan man undra sig, jag och Maya var grottförgörare i spånkontienern. Varje dag är det ett nytt meddelande på tavlan om att man ska sluta att gräva grottor i spånet, vet inte riktigt hur dessa grottor ser ut egentligen för jag tycker att det alltid brukar vara ganska jämnt och fint när jag har varit där inne. Grejen är att man ska ta från sidorna för annars fryser det fast i väggarna typ, men det brukar aldrig sitta något på väggarna längre, men aja, jag och Maya var väldigt duktiga och gjorde jämnt och fint och tog bort alla knöligheter. Så imorgon kan de inte klaga iaf. ;) haha


Kommentarer
Postat av: angie

va dukktiiig du är att uppdatera nuförtiden ronjaaa duktig cheey:D<3

2010-12-16 @ 08:41:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0