Städning...

Ska till stallet nu och fortsätta med städningen. Sen ska Knas få komma in till stan nästa vecka någon gång tror jag. :) Ska nog rida in honom, vilket egentligen kanske inte är den bästa iden, men han måste ju få komma ut lite ibland också, sen at jag riskerar mitt liv det är en annan sak. ;)

Far min fyllde år igår, men stackarn fick fira den själv eftersom det var stor trav på kvällen. Tror han ska fira idag istället. :) Trot eller ej men jag gjorde inte några stora tabbar alls igår. Du det är inte så vanligt det inte. Var dock 5:- back, men men.

Den enda som fick gå igår var Curt. Red lite dressyr på ängen, skule prova lite olika bett och se vilket han gick bäst på, kan ju säga att det inte är någon skillnad alls på vad man sätter i munnen på han, går lika högt med huvudet med ala. x) Nej men han gick faktiskt ganska fint igår, men han var dock likadan på alla bett. ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0