MODIG Castro...

Eftersom vattengraven skulle vara med i 1,30m så ändrade jag så att jag hoppade derbyt (1,20m) innan, istället för 1,10m som jag skulle egentligen. Tänkte att det var bäst att han kunde få se på vattnet en klass innan så att det var större chans att jag kom runt 1,30m. I derbyt var vattnet 6e hindret, självklart stannade han två gånger på det så att vi blev ute. Men sen på tredje försöket så HOPPADE han. :D

Sen i 1,30m så var vattnet nr 8. Innan var han jätte fin, tappade ryggen på vissa hinder eftersom jag inte riktigt fick in bakbenen under han, men iaf han stannade först en gång, men sen på andra försöktet så hoppade han, blev dock väldigt stark efter. Man måste ju springa ifrån det snuskiga vattnet. ;) men vi var iaf nolla hela banan förutom stoppet på vattnet då, fick dock 2 tidsfel också eftersom han blev lite sur när han stannade. x) haha Nej men jag är helt sjukt nöjd med min häst. I båda klasserna låg vattnet så att man hoppade från kaffeterian, och förut när jag tränat så har det inte gått att få över honom åt det hållet när det har stått en grind framför, så det var ett STORT framsteg att jag fick över honom. :) Fiiina lilla hesten. :D <3













Som ni ser på vissa bilder så tappar han ryggen i sprången, men han var så underbart fin ändå min lilla häst. :') <3

Kommentarer
Postat av: EMMA

sååå duktiga :DDDDD

2010-08-21 @ 22:37:53
URL: http://emmamalia.blogg.se/
Postat av: Bella

fin blogg :D

2010-08-24 @ 15:45:08
URL: http://stoet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0