Hel tokig häst....

Eftersom de ska börja så himla tidigt med att göra i ordning banan till tävling, började innan 11 med att harva banan, så kunde jag inte träna på vatten idag, suck. Fattar inte varför de ska börja så himla tidigt jämt, för de börjar som sagt innan 11 med att harva och då när de gjort det så stänger dom den banan så att man inte får rida där, sen börjar dom inte bygga förens 18, så varför stänga den så tidigt? Helt stört, men aja. Det fick bli en tur ut i skogen tillsamman med Anna. Castro var verkligen hel galen och lyssnade inte alls på mig. Vi får ju hoppas att han inte är knasig imorgon, men det borde han inte vara. kan hända att jag rider honom lite på banan ikväll för säkerhets skull. ;)

Sitter nu och väntar på att mamma ska komma hem så att vi kan åka ut till de små och rida dom, inte många gånger kvar på Curt nu...



Världens finaste ponnyn. <3

Kommentarer
Postat av: Sara

Känns ju som att "någon" läst att du tänkt träna vattengrav o gjorde så bara drf. men vad vet jag lixom ;)



naaaaw curten <3 jag måste få kma o rida han innan han åker. så kan jag ta massa kort näru rider han oxå :)

2010-08-20 @ 20:18:34
URL: http://saravilhelmsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0