Fina fuxar...

Kom precis hem från stallet. Red först Castro på banan, eftersom han precis varit på tredagars så fick han bara gå lugnt. Red han mest på långa tyglar faktiskt, så han fick inte jobba så mycket idag nej. Men det lilla jag jobbade honom så kändes han mjuk och fin iaf. :)



Hoppade sen Cortino för Ninna i ridhuset. Var inte meningen att jag skulle hoppa honom egentligen, men det blev en ledig plats så då hoppade jag in. Måste ju säga att jag var otroligt snygg, hade mjukisbyxor med stövlar över och min ful hjälm. Så man var inte så snygg nej. Men som sagt jag var inte beredd på att hoppa så. ;) Curt var fin idag, kanske inte full bjudning men jag var inte heller speciellt taggad. Hoppade kanske 1,10m som högst och det gjorde han bra. Var ganska tungt i ridhuset så jag antar att det var därför han inte var på superhumör idag. Men han var fin ändå. :)



Stina fick vila idag. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0