Älskade, mest underbara ponnyn...

Har varit och kollat på ponnyerna på tävlingen hela dagen. :) Sen efter hoppade jag Curt och Stina. Hoppade först Curt medans Anna red Stina lite. Curt var helt underbart fin idag, bjöd som bara den och hoppade jätte fint. Hoppade två räcken på 1,20m och oxer på 1,10m. och han tog det som ingenting, så underbar min ponny är. :') Stina var faktiskt också ganska så fin. Hoppade bara 90cm, men ändå hon gjorde det super fint och stannade inte en enda gång min lilla häst. :) Okej hon har inte stannat någongång nu på sista tiden, men idag tvekade hon ingenting heller och lyssnade ganska så bra på mig iaf. ;)

Sen red jag Castro på banan och hoppade ett litet hinder på 80cm med vatten under. Tvekade lite, men utan övertalning från min sida så tog han det. Så han börjar bli mycket modig min häst ska ni veta. Såååå fiiin är han. :))

Film från igår 1,30m kommer här också. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0