Två super hästar...

...har man suttit på idag. Först red jag Stina på silikaten och hoppade på volt över ett litet hinder och ni skulle ha sett hur fin hon vart. Först lite mkt på men sen efter ett tag så vart hon jätte mjuk och väntade på mig och allt, lugn och fin var min ponny. Red på banan i kanske 40min och sen red jag och Lill-Fia en timme i skogen, bara skritt dock, asså ni skulle ha sett hur svettig Stina blev när jag red henne på banan, det var fullt med vitt skum under hela schabraket och då menar jag inte lite då inte. :) Fin vart hon iaf. När vi red i skogen så fick jag sitta upp på Fias häst för att han höll på och bråkade med att inte skulle gå bort från stallet, så hon bad om att få byta så jag fick bråkig ponny och han snäll Stina, asså han gjorde typ precis som Knas gör i skogen förutom att han inte ställer sig på bakbenen, men annars så. :) Men jag fick han att gå iaf.

Sen tömkörde jag Knas samtidigt som Fia red Curt, Knas var faktiskt fin dock lite lat men det får han faktiskt vara, hellre det än att han skenar som han gör när man rider ibland. haha Som sagt han är lite Knas. :)

Jag har da nu lyckats med att trycka pa nagon knapp sa att alla å, ä och ön har forsvunnit, hmm vat inte riktigt hur jag lyckades men anda. haha

Men iaf jag hoppade Pom pa ridlektion sen och han gick hur fint som helst, forst var jag lite okoncentrerad pa nagot satt sa det var inte sa jatte bra men efter ett tag sa lossnade det och han blev verkligen jatte fin. Pa sista banan sa skulle jag hoppa en oxer pa kanske 1,40m ur scang, och fan vad han hoppade, assa jag kunde knappt sitta kvar, det var hur nara som helst att jag fick mig en flygtur. haha Sen fick jag ju till ett otroligt fint ston ocksa, inte lite hogt naj. Fick da en ganska kul anridning pa hindret efter men det gick iaf. Erlings komentar var ganska kul, Det dar var ett riktigt sprang, det kanske du aldrig kannt forut. haha Lite kul var det faktiskt. Men finFin ar han och han hoppade typ hur h;gt som helst over den oxern. Tack sa mkt Jennifer for lanet. :) <3
Film kommer upp sen ocksa. :)


Fina Stigurt. :)



Kommentarer
Postat av: Jenns

Du var duktig som höll dig kvar! Jag hade flugit som en lite hoppetosse. NI VAR UNDERBART FINA HUR KUL SOM HELST ATT SE! Det är jag som skall tacka din dummer<33333333333

2010-04-09 @ 06:54:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0