Träning på Curt...

Hade hoppträning på Curt utomhus igår. Första utomhusträningen för året på den lilla. Det var ju verkligen perfekt väder för träning ute också, host, det snöade och blåste. Men som tur var är det typ det bästa vädret för Curt, vet han är lite konstig men han går alltid jätte bra när det är dåligt väder. Så han var faktiskt väldigt fin och hoppade hur fin som helst. Nöjd med min ponny. :) Kommer film från tävlingen senare. :)

Sen efter tränigen när jag kom hem så skulle jag räkna matte eftersom vi hade prov dagen efter. Självklart ska jag inte förstå någonting. Jag blir så jävla sur på mig själv när jag förut varit jätte duktig på matte och förstått allt och nu fattar jag inte ett jävla skit. Så tillslut började tårarna rinna, haha asså det är så töntigt egentligen men jag kunde inte stoppa dem. Sen fick min kära bror hjälpa mig och då fattade jag faktiskt, för stunden iaf för idag på provet så kunde jag ingenting igen, eftersom han alltid ska ha med sånt som man inte gör i boken eller något så då är det ju inte så konstigt att man inte förstår kanske...

Nej nu får jag skynda mig med filmen på Curt så ska jag dra ut till stallet sen. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0