Tidigt..

Glömde bort att skriva ett inlägg igår så nu kommer det här. :) Red först Knas igår och det gick ju skitbra alltså, host. Mor min fick sätta sig på han för att jag vart så trött på han. Så jag gick och tog en barbacka tur på lille Curt istället, hade tänkt att rida ut på en halvlång skrittur i skogen men det var folkrace så det gick ju inte. Det fick bli en tur på slingan och sen nere i sanden. Curt var galen så det blev ganska mkt galopp istället för skritt. Jag lät honom länga ut lite på galoppen vilket kanske inte var den bästa iden som jag haft, han drog iväg i full fart och sen när jag skulle få stopp på honom så bytte han galopp och stutsade så att jag höll på att flyga av, men som tur var höll jag mig kvar iaf. :) Curt gör en på bra humör iaf. :)

Sen imorse hade vi fodringen på morgonen, så upp tidigt vart det. Och ni skulle ha sett hur snabb jag var, mockade nästan snabbare än min mor och då ska ni veta att de boxarna som hon mockar ligger allt bajs i EN hög och de boxarna jag mocka så kan man tror att en orkan har brutit ut. Så jag är faktiskt ganska nöjd med mig själv. Till och med Palle var imponerad över mig. Frågade om han ville ha min autograf och självklart ville han men han fick ingen. Ha Ha. :) Kul har vi i stallet. :)


Ett utav mina fina verk här i livet. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0