Tävlingsresultat...

...från dagens tävling kommer här.

Lb: Var nervös så ni förstår inte hur mkt. 1 och 2 gick fint och vi kom rätt, sen till trean som var en ganska kort sväng till en mur, i det varvet hon är extra känslig i munnen, så när jag svänger henne så tycker hon att jag tog för mkt i henne så hon ddrog upp huvudet rakt upp men på något konstigt sätt så klarade hon av att hoppa och klarade det. Sen gick 4an bra också men till 5an så såg jag inget bra läge så jag tog bara mest framåt och då kom vi väldigt långt ifrån och jag hamnade lite efter men resten av banan gick faktiskt väldigt bra. Det blev en dubbelnolla men ingen placering eftersom jag var ganska långsam, vågade inte ta i henne för mkt så då svängde jag inget heller. Men hon var jätte fin och hoppade så himla fint även om jag red som ett spann skit. Var VÄLDIGT besviken på mig själv efter. Ronja Håkansson får inte komma fel. :)

La: Gick så mkt bättre och fick grymt mkt bättre flyt genom hela banan, hon drog inte alls upp huvudet lika mkt som i klassen innan. Kom lite nära på 7an och 8an men annars låg jag snudd på perfekt på alla andra hinder. Var en accumulator och vi slutade på 54/54p. Underbart fin är hon den lilla prickiga. Åh fy fan vad hon kan hoppa. Hoppade väl kanske 1,30m på det sista hindret som låg lite över 1,10m, dunderfin ponny.

Film från Lan kommer nog upp snart ska ni se, dock inte Lbn för jag tål inte själv att se när jag kommer fel, mår mkt dåligt av det. :)

Tog en skrittur på Gamle Curt sen också och efter det tömkörde jag Knas. Och nu sitter jag hemma och vräker i mig godis som vanligt. :)


Finaste Nilsson. :)

Kommentarer
Postat av: Sara

Åhh va kul, ska du tävla henne mer? :)

2010-04-11 @ 23:15:26
URL: http://saravilhelmsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0