Super dag..

Först var det hopplektion för Erling på denna kuse. Fösrt var han sitt vanliga jag och hoppade lugnt och fint, men sen helt plötsligt efter jag kommit för nära på en liten oxer så vart han helt galen, han drog mot hindren och villevilleville hoppa. Så fin var han idag. Hoppade kanske 1m eller något.



Sen blev det en tur på Fisen och hon var faktiskt finfin idag. :) Mest skritt, lite trav, mer klarar vi inte av. Se ni hur duktig jag var på att rimma nu va??!! Haha



Sen åkte jag, mor och far och såg på J.Ds lilla fölis. En liten brun sak med liten stjärn och tre små vita strumpor. Så fruktansvärt söt var den.

När vi kom tillbaka så blev det en tur på Knas och Stina, jag red Knas medans mor min tog Stina. Knas var faktiskt väldigt fin idag, min duktiga lilla kille det. Tror att Stina gick bra också, tittade inte så noga. Haha.



Blir nog ingen 1,25 för Knas i helgen. Skulle vara vattengrav med så det känns lite onödigt att vara me med honom faktiskt. Så det får helt enkelt bli 1,10/1,20 tror jag. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0