Stenplockning...

Har varit städdag på Silikaten idag och jag fick jobbet som stenplockare. Som tur var så var både Sara och Johannes där så man hade ju kul iaf. :)

Sen red jag Stina dressyr med vanligt bett på Silikaten och hon gick faktiskt ovanligt bra. Ibörjan var hon lat och stel i höger varv men på slutet så var hon faktiskt riktigt fin.

Mamma red Knas idag och han skötte sig faktiskt. Sen red Julia Curt idag också, vet inte riktigt hur det gick men jag tror det gick bra iaf. :)

Imorgon är det klubbis och då ska jag vara med i Ld/Lc med både Curt och Stina. Ingen utav dem har ju tävlat på länge så då får de börja lite lågt så att de tycker det är kul. :) Sen efter det blir det tårtkalas HEMMA HOS MIG, inte dig Sara! Man vinner alltid en tårta i första pris på de här tävlingarna så självklart blir det tårta hemma hos mig. ;)

Har bestämt att jag ska sätta igång Rudolf nu också. Johannes gör ju aldrig det så då erbjöd jag mig. Så imorgon är vilan slut för den fula röda. :) Sen tror jag det blir en tur på Nilla också, Johannes pratade något om det iaf. haha :)

Nej nu väntar tven. :)


<3



Kommentarer
Postat av: Sara

HAHAH vi får väl se råttis ;)

2010-04-24 @ 22:58:14
URL: http://saravilhelmsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0