Sent inlägg...

Idag har jag pluggat och börjat städningen på mitt rum, känner mig duktig faktiskt. :) Sett på super sugen också och fan vilken kul film det var då. Sen har jag letat överallt efter min fysik bok vilken är helt borta, finns ingenstans, känns bra när man har prov på måndag. Men jag fixade lite andra läxor iaf. Så lite duktig var jag. :)

Sen har jag tömkört+ridit Knas idag och han var väldigt fin idag faktiskt, låg mest på volt men galopperade dock väldigt mkt, utan allt för mkt bråk till och med. Hoppade lite över en bom som Johannes sen fixade så fint med stolar  så att det blev kanske 1,30m på slutet, han hoppade fint han. Fin Knas. :) Sen red jag Nilla i kanske 20min och honn vart fin, extra mjuk idag i traven. :)

Jag var "bara" 50min försenad till middan hos mormor och sen efter maten somnade jag i hennes soffa så det är därför det blev ett väldigt sent inlägg idag. :) Hon bor väl kanske 5 meter från vårt hus så det är ganska lugnt om man somnar hos henne faktiskt. :)

Blir dock ingen tävling för mig i helgen på lilla Knas, han r inte hoppat honom på nästan tre veckor, men nästa tävling tar vi nog, om vi kan galoppera mer då alltså, fast på tävlinng brukar det gå om han inte blir knas då alltså, fy vad jag längtar tills tävlingarna flyttar ut, han är sååå mkt bättre ute. :)



Finaste Knas. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0