SegSeg...

Igår så åkte jag till stalllet vid kanske 6 eller något, först släppte jag Curt på Silikaten så att han skulle få springa av sig lite, och gud vad han tyckte att han var tuff, sprang och spände upp sig och var allmänt knasig, asså han har ju inget steg så han sr mest töntig ut, men han försöker iaf så man får inte skratta åt honom. :) En gång kom han springandes fram till mig, kanske 5 meter ifrån, och spände upp halsen och tyckte att han var skit tuff, så då viftade jag lite med spöt och då ställde den lilla knasen sig på bakbenen och vifta med frambenen och tyckte själv att han var ascool, han gjorde så tre gånger sen sprang han iväg, så söt min Curt. :)

Sen tömkörde jag Knas och han var fin, lat dock, men annars så. Det var det enda jag skulle göra i stallet men ändå kom jag inte hem förens efter 9, så jag förstår inte riktigt vad jag gjorde som tog så lång tid. haha :)

Nej nu ska jag byta om och sen till stallet. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0