Segaste dagen...

...har jag precis upplevt. Ni förstår inte hur långsamt tiden går när man har den läraren som vi har. Det går inte en lektion utan att hon hamnar i bråk med minst 3 st, självklart är då alltid jag en av dem. Idag orkade jag verkligen inte så jag gick därifrån typ en 45min innan vi slutat, jag orkar verkligen inte med att hon ska tjata om allt man inte gjort och massa sånt, det är ju inte så att hon släpper det efter att ha sagt det en gång, utan hon ska fortsätta och upprepa det hela tiden.
Mobilen hade dött också och självklart ska jag ha med den laddaren som inte fungerar så jag hade inget att roa mig med på lektionen, så jag pös iväg. Gick hem till farfar och fick skjuts till stallet där Johannes stod och hade precis mockat klart mina boxar, snäll kompis man har va. :) Sen när han åkte och köpte foder så tog jag moppen och drog mig hemåt. GUD vad trött jag är.....


Fråga mig inte vad det är jag har på mig, men det var tre år sen och jag blev känd för min jacka faktiskt, Stina är söt iaf. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0