Redo för dagens träningspass...

Om 12 min ska jag börja min vandring till idrotten, Jens som håller i lektionen idag :) Hon kommer köra livet ur oss... ;) Sen blir det mat och kanske en tur hem till Johannes och ser på valparna. :) Bara därför jag går dit. haha Nejdå. Blir många hästar att ta hand om idag också, 5st om jag räknat rätt och 4 av dem ska väl gå tror jag, blir en hård dag för mig idag, tur att man slutar vid lunch iaf. Blir nog till och med tömkörning+ridning på Knas idag, vilade igår så han får bli tömkörd först så att han inte är helt galen. haha Ska nog försöka få min mor att rida Stina också tror jag. :) Får se om jag lyckas.

Nej nu måste jag dra mig så att jag inte blir utelåst. :)


Cortino <3

Kommentarer
Postat av: Sara

SKYNDI ANNARS LÅSER VI UT DEEEEEEEEEJ xD

2010-04-01 @ 17:32:25
URL: http://gotlandsryttaren.blogg.se/
Postat av: Nadja

haha hur har du armarna egentligen xD

2010-04-10 @ 20:14:46
URL: http://bluewonder.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0