Nu var det bekräftat...

...jag är lite smått korkad. Har precis kommit hem från skolan, fysik, fattade ingenting, hade som tur var inget prov idag, bara genomgång av kapitlen som vi ska ha prov i. Ni skulle sett hur duktig jag var idag, jobbade hela tiden och skrev ner en massa saker, men det hjälpte ju inte speciellt mycket eftersom jag inte fattade något, men det är bara att låtsas och fortsätta skriva så tror han att man förstår kanske. :) Haha Men jag får väl plugga som en gris till provet, hur nu det ska gå till när man inte har någon bok, men det löser sig nog. :)

Fick även reda på idag att jag inte kan rida, det ni, det kändes bra att få höra...




Kommentarer
Postat av: Sara

Va? Vem har sagt att du inte kan rida? :0

2010-04-12 @ 19:53:29
URL: http://saravilhelmsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0