Lantis i stan och en härlig ridtur på Nilsson...

Allt denna dag blev inte som planerat. Det var inte Jennifer som höll i idrotten utan Sara och hon plågadse oss med badminton, asså jag har alltid varit duktig på det förut men nu suger jag verkligen, kan inte träffa en enda boll (eller vad det nu kallas) förlorade till och med över Angelica haha Snäll kompis är vad jag är x)

Sen efter lunchen blev det stan istället för hundvalpar, eftersom Johannes hade gömt unden dem. haha Men nu är det iaf bekräftat, jag ska inte vistas på stan, två gånger hände det att jag gick till fel ställe när jag skulle gå ut från affärerna, alltså på de som har glasdörrar som skjuts åt sidan, självklart går jag och ställer mig på sidan om dörren och fattar inte riktigt vrf jag inte kommer ut, håller till och med på att gå in i väggen, men Sara gjorde faktiskt samma sak, eftersom hon gick efter mig, så jag var inte ensammen iaf. :) Sen nockade jag och Nadja varandra, fråga mig inte hur det gick till men vi gjorde det iaf, vi slog helt enkelt våra smarta huvuden ihop. :)

Sen var det bara Knas som fick gå utav mina och han var faktiskt jätte fin idag också, lite stark och så men han lyssnade framåt och blev inte knas så att han inte skulle gå framåt utan gick som på räls hela tiden. :) Det är min kung det. :) Curts ben såg mkt bättre ut idag iaf så kanske att det går att rida honom lite mer snart. :) Stina skulle egentligen gå men jag hade glömt bort att Roger skulle komma och sko henne så jag hann inte rida henne, men hon fick ju jobba ganska hårt igår så det är nog lugnt. :) Mockade faktiskt 5 boxar idag också så jag är ganska stolt över mig, och mor min har faktiskt inte varit sur på mig en enda gång idag, tror jag iaf. haha

Jag sa ju förut att jag inte skulle träna ikväll men jag fick låna Nilsson av snälla Johannes så det blev träning ändå. :) Kan ju inte påstå att det började speciellt bra, ett krossat könsorgan fick jag när jag hoppade ett kryss också. Men det blev faktiskt bättre och bättre och tillslut vart det en bana på 1.20m, vilket jag tycker är ganska bra med tanke på att det är första gången jag hoppar kusen. :) Men sista rundan är jag faktiskt riktigt nöjd med och jag mjuknade mer i handen så hon körde inte upp huvudet lika mkt. Men hon är riktigt svår faktiskt för man får verkligen inte ta henne i munnen men ändå så springer hon så att man måste göra det. haha Men det är väl nått man lär sig hur mkt man ska ta i henne, eller hur lite kanske man ska säga. :) Men det kommer upp en liten film på henne om någon dag kanske, beror ju på lite när min far har lust att ladda in filmen, som ni kanske redan vet så är jag ju underbart dålig på dagens teknik. haha

Nästa gång blir det nog finfina PomPom, alltså jag har aldrig mina egna hästar längre men jag känner att det är så mkt roligare att rida andras och sen när de frågar en själva så tackar man ju inte precis nej lixom, man är väl inte dum. haha

Ajuste kanske skulle säga att det är Stina som ska säljas, och ja kära Fia du ska få en lite kladdkaka by Ronja Håkansson, när man smakat den så kommer man aldrig att gå tillbaka till de andra vanliga. :)


FinFina KnasKnas, den ni, den önskade ni att ni hade va?? x) haha okej det är ingen annan än jag som vill ha honom men ändå. x) Min älskade Knas!!! <3


Kommentarer
Postat av: Anonym

Skulle hälsa från Truls å Kalle att dom mutar dig med lite biff så du kommer hit! ;) Du får gärna rida den lilla bruna prinsessan imorgon <3

2010-04-02 @ 00:39:21
Postat av: Sara

Haha VARFÖR I HELA FRIDEN öppnades inte glasdörrarna??? xD

2010-04-02 @ 23:52:29
URL: http://gotlandsryttaren.blogg.se/
Postat av: Nadja

haha! o jävlar va vi blev smarta av de ;D

2010-04-03 @ 13:02:08
URL: http://bluewonder.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0