Laddad inför tävling...

Kalle kom och red min lilla fina ponny idag. :) Sen tog jag mig en tur på honom i ridhuset, hoppade hindren på framhoppningen lite, och det slutade väl kanske på 1,15m kanske. Duktig Curt. Hoppade lite dåligt med frambenen idag men det är väl för att han inte har hoppat på ett tag, då brukar han vika in dem lite fult på något sätt. Men duktig var han iaf. :) Sen knoppade jag häst till tävling imorn, red Nilla lite i ridhuset också. Hoppade även henne, dock lite högre, kanske 1,30-1,35m, hoppade hur fint som helst den lilla ponnyn. :) Den skulle man ju kunna ta utan att klaga. :) Och jag ramlade inte av som vissa andra gör när de hoppar henne, hostjohanneshost* Haha Nej men jag är faktiskt laddad inför tävlingen imorgon, ska bli kul att få tävla ponny igen. :)

Mojje åkte ut idag också, inte bra inte. Hon som sjöng solo i första sången, alltså hon som sjöng först av alla, är Kalles storasyster, det ni, ett kändisbarn rider på min Curt. :)

TaggaTaggaTagga....


Älskling <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0