Händelserik dag..

Först var det ju "tävling" på ponnyerna. En Ld och en Lc på båda. Tänke att de skulle få leka runt lite bara. Curt var nolla på hinder i båda klasserna men i första så hoppade jag lite fel i omhoppningen så det blev en liten miss där. Opps. Men han var faktiskt ganska fin. Lite sur ibland men det vart bättre och bättre iaf. Sen Stina i första klassen så rev vi sista i omhoppningen, annars gick det fint. Sen i Lcn så fick vi ett stopp på första hindret för att hon sprang helt på sniskan så vi missade det, annars var vi nolla. Asså hon var så övertaggad så hon kunde inte gå rakt i Lcn så det var ju kanske inte så jätte vackert men hon hoppade ganska fint iaf. :) Stoppet var inte för att hon inte ville utan för att hon ville för mkt så hon råkade missa det eftersom bakbenen går fortare än frambenen ibland. haha

Sen hoppade jag Knas efter tävlingen. Det slutade på att jag hoppade en bana på 1,30-1,40m och han var faktiskt riktigt fin. Lite jobbig på vattenmattan dock men han har ju inte hoppat det på länge så jag har bara mig själv att skylla. :)

Sen kom Kalle och red Curt en tur i ridhuset och efter det så red jag en tur på banan med Nilla och hon var faktiskt riktigt fin idag. Mjuk och fin var hon. :)

Sen efter det så åkte vi hem och åt tårta hos Sara eftersom det var hon (konstigt nog) som vann idag. ;) Curt kom ju bara trea. Haha Men trevligt hade vi iaf. :)

Mkt bra dag har det varit idag. :)) Film på Castro kommer upp sen också. :)



Kommentarer
Postat av: Sara

Tss jag tkr det gick precis som väntat, oslagbara sara vann och kom tvåa lixom ;)

2010-04-25 @ 22:31:00
URL: http://saravilhelmsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0