Gårdagens träning...

...gick ju verkligen super, eller kanske inte. Han har varit hur fin som helst i flera dagar och sen så skulle han vara helt knas igår. Först när jag värmde upp så var han fin först men blev spänd efter ett tag. Sen när träningen började så skulle jag galoppera över en bom och då gjorde han det första gången men sen ville han inte längre och började sparka och stå på bakbenen och ha sig. Så jag sket i att vara med då. Men det kan bero på behandlingen han fick dagen innan och eftersom han är så känslig så reagerar han så fort det är något litet som går emot. Men mamma pratade med Lena och hon sa att det kunde ta ca 4 dagar efter en behandling så blev de bra igen. Så vi får hoppas att det bara är det iaf. :)

Nu sitter jag hemma och väntar på att min kladdkaka ska bli klar så ska Johannes hjälpa mig med matten. :)


Bosse som bebis. :))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0