Gårdagen...

Skulle ju egentligen haft hopplektion men Ninna ringde till mor min och sa att underlaget var så fruktansvärt dåligt där så då åkte vi aldrig dit. Knas fick gå i skritten medans jag, mor och far gick en promenad med de andra två, det har ju kommit gräs nu vetni så då måste man ju låta de små feta få lite. :) Sen när jag skulle hjälpa Johannes att mocka så är han självklart så snäll så han släpper skitkärran rakt på min fot, det var underbart skönt, gjorde inte alls ont eller något sånt. Snäll kille.

Så alltså alla mina hästar fick vila igår som ni kanske förstod, men ändå är jag ju såklart i stallet i flera timmar, tiden bara springer iväg. :) Haha Nej nu väntar skolan. :)


Fullkomligt normal. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0